Tuesday, June 1, 2010

Order Part 1

Posted by Aja at 4:59 PM
Reactions: 
Akhirnya siap jg..Tp blom semua siap..Ada lg, felt dh potong tp lom jahit..ada jg yg tergendala sbb felt abis..Tu yg byk langkau2 order nye..buat mane yg boleh dulu..Maaf ye kpd yg order sbb lme menunggu..Jom la tgk order yg dh siap ni..(^_^)

Yg ni utk junior sy mase di kolej dulu..Aieza a.k.a Pink..Tu nama gelaran dia kat kolej dulu..
Sbb dia ni ratu Pink..Hehe..Boleh dikatakan hari2 Pink..As her wish, nk keychain I Luv U ni kombinasi wane Pink & Hitam..Ini lah Hasilnya..

Kowg jgn Terkezut tau..Hello Kitty Wane Ijau..Haha..
Ni Cik Hasnah punya..Dia slalu dtg CC sy ni minta tlg taipkan surat, minit mesyuarat..
Ni Pon smalam dia dtg, minta tlg taipkan minit mesyuarat..Esk2 la sy wat..(Tgh Mls Sebenarnya)..Hehe..

Ini plak Frame utk Ex Lecturer sy..Siap ada Ex..(sbb sy dh bis blaja, Ex la kirenye kan)..Hehe..
Yg Ni Plak Order Segera..Dia antr kat sy hari khamis mgu lepas & nk siap sebelom hari sabtu ni..
Kebetulan felt plak xda, naseb bek sy sempat beli ngn MSCraftShoppe..
Kalo lmbt je kan, hari khamis ni bawu Cik Kema Pos..Fuhh..Naseb Bek Sempat..
Semalam Pagi Smpi & Smalam jg Siap..
Frame ni sebesar 8R (A4 size)..Dia bg gmbr tu skali sbagai ukuran & sy terus masukkan..
Cantek x??(^_^)

Yg ni plak belakang dia..Slalu sy tunjuk gmbr depan frame je..
Sy dh aplikasikan DIY Fabric Label yg sy wat mgu lepas..
Tp tersenget skit..Hehe..Kowg Mesti Pelik npe dpn wane Merah, Blakang wane Pink..
Hehe..Customer tu minta mcm tu..So Sy ikot Je..Hehe

Abis Sudah..Order Part 2 Next Week la ye..Lepas balik becuti..Hik3..

0 comments:

Post a Comment

 

Kiut Miut Kraf Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea