Sunday, June 27, 2010

Ninja Mashimaro Wallet

Posted by Aja at 11:24 PM
Reactions: 
I'm back with Ninja Mashimaro Wallet...
Sejak zaman bile, Mashimaro ni bertukar jd ninja??
Haha...Sy pon xtau..
Ni pengaroh dri Cite Naruto kot...
Ada Ninja2 @ nama laen dia Shinobi..
Tp Ninja Kali ni ada Toilet Pump kat ats kepala dia...
Inspirasi dri gmbr di ats ni...

Tgk tu...Ada rupa ninja x?
Sy gunakan CheckerBoard printed felt..
Request dri tuan punya bdn iaitu adk sy...
Ni belah dlm...Ada 3 Poket utk letak kad dkt belah kanan..
Belah kiri plak, tempat letak gmbr & ada poket juga belakang gmbr tu..

ni tmpt simpan wet kertas...
wet tu hiasan je ye...
hehe..
sy wat 2 laen..
so bhgian belakang tmpt utk letak wet beso2..
bhgian depan tu tmpt letak wet kecik2..


ni adalah bhgian belakang nye..
sy ingt kan nk letak nama adk sy tp disebabkan masa tu dh pukul 6 pagi..
mata sy mcm dh kena gam, jd sy xwat la..

ni adalah wallet utk adk sy...
dia xda wallet jd dia minta sy watkan..
sy dh janji ngn dia sbelum dia balik asrama, sy akn siapkan..
tp disbbkan sy bz jd mlm sbelum dia balik asrama bawu sy dpt wat..
akhirnye siap jg..
& ini lah hasilnye..
dia suke sgt sbb dh ada wallet..
Dh lame siap bawu nk post en3 ari ni..Bz sgt..(>_<)

so kpd sesiapa yg berminat, boleh la email sy ye...
sekian en3 kali ni..

0 comments:

Post a Comment

 

Kiut Miut Kraf Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea